sobota 19. dubna 2014

Má první

V minulém roce jsem začala v rámci patchworkového klubu pomalu nakukovat do tajů tohoto nekonečného kombinování látkových kousíčků.Nedovedla jsem si představit,že bych někdy mohla sama ušít a hlavně dokončit sampler guilt,který bych vysněným cílem tohoto kurzu.




Dokázala jsem to,samozřejmě má spoustu začátečnických chyb,ale mě to radost nekazí....je to má první deka.







Krásné velikonoční svátky přeje všem Jitka

9 komentářů:

  1. Je nádherná Jituš!!
    Pěkné svátky:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Jituš, deka je nádherná !!! Máš můj obdiv.
    Přeji krásné prožití svátků jara !

    OdpovědětVymazat
  3. JITKO, TAKÉ POSÍLÁM VELKOU POCHVALU.
    DEKA JE KRÁSNÁ.
    PĚKNÉ VELIKONOCE.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  4. Jitunka, to je krása, je fakt nádhernááá!!! ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško, deka je velmi povedená a pestrá jak barevně tak ve vzorech. Líbí se mi moc. Že by nějaký velikonoční piknik? :-) Přeji krásné svátky :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jitu,je překrásná,tohle neplánuji ani zkoušet, prostě vyšší dívčí...
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Jitu, je překrásná - gratuluju :-) a žádné chyby nevidím - krásně si ji užij a ať dobře slouží - věřím, že radost musíš mít neskutečnou !!!!
    Krásné jarní dny pod dekou :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Kráááásná ... vzory i barevná kombinace ..prostě na 1* !!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Jitka je uzasna! Pre mňa je toto "level" ktorý nikdy nedosiahnem.... veľmi sa mi ta technika paci, ale nemám na to :), ale ty pekne pokračuj a tesim sa na dalsie vytvori, pa Zuzana

    OdpovědětVymazat