úterý 5. prosince 2017

Čekání na ježíška

Rok se s rokem sešel....a je tu zas adventní čas
Před pár dny Anežka oslavila třetí narozeniny,zkrátka je to už velká holka......na babičkování jsem se moc těšila,ale dní,kdy bychom užívaly společné radosti  moc není,no jo jsem stále v pracovním procesu.
Tak jsem alespoň pro Néžu ušila tenhle adventní kalendář....každé ráno si na mě vzpomene a drobná překvapení v každé kapsičce potěší malou dušičku :-)


































Příjemný čas adventní přeji všem,kdo nakouknou
Jitka

6 komentářů:

  1. Moc povedený, ten musel udělat radosti. Přeju krásný advent.

    OdpovědětVymazat
  2. tohle je moc krásná varianta kalendáře :-) Vaše Anežka musela mít určitě velkou radost ! Krásné adventní dny přeji !

    OdpovědětVymazat
  3. Jitu, ten je prostě překrásný!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný, mám moc ráda, když je ve vánočních věcech tyrkysová

    OdpovědětVymazat