sobota 1. února 2014

Tři kroky k radosti

Tak tohle je první dílo.....ušité v kurzu patchworkových tašek s Ivankou.
Mám tu vlastnost,že skladuji kdeco....co je alespoň  z trochu zajímavé látky,co kdyby ...někdy.
Tahle šedá kostička byla původně tatínkovou košilí,takže teď je opět se mnou.
Prošívání je ruční,bylo trochu nekonečné,jsem však ráda,že jsem do toho šla......mám radost:-)

Kytice je dnešní narozeninová...a z té mám též radost:-)



Krok první

Krok druhý
Krok třetí














Hezké dny , nejen nadcházejícího týdne,všem,kdo nakouknou
Jitka

6 komentářů:

  1. BLAHOPŘÁNÍ VELKÉ K NAROZENINÁM, ALE I K POVEDENÉMU DÍLU.
    MOC HEZKÁ PRÁCE. URČITĚ TO CHTĚLO TRPĚLIVOST?!
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ DEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Jituško, moc gratuluji k narozeninám a k šikovnosti - taška je opravdu úžasná!
    Pohodové pondělí, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Jituš, skvostná kabeluška se Ti vyvedla, mohu jen závidět. Doufám, že jsi s ní vyrazila na narozeninové nákupy :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Fíííha, to je ale luxusní čmanění!!! Kabelka je naprosto skvostná a ta kombinace látek epesní:o))). Maj sa bohousky Jity. Páčko Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A těrazky koukám, že jsi slavila narozky, tož blahoželám!!! Má mladší dcérenka je narozená 2.února;o). Tož sa maj vodnářko!

      Vymazat