čtvrtek 28. června 2012

Patchworkový ubrus




 Patchworkový ubrus,vznikl podle inspirace od Bellet v červnovém šicím klubu.Je to moje první šití většího dílka,má mnoho nedokonalostí,hlavně v prošívání......ale jinak to při učení nejde.Záměrem  Ivanky byl zahradní ubrus,ale protože zahrádku nemáme a balkon je pidi, bude mi dělat radost v kuchyni.









6 komentářů:

  1. Obrus sa Ti krásne podaril. Vidím, že si ho aj volne prešívala. Ja som zatiaľ nenabrala na to odvahu. Snáď raz :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jiťo, ten se Ti teda povedl. Taky mě ty sněhové koule v klubu dostaly. Ubrusu moc sluší i to barevné ladění. Přeji Ti krásné letní dny i tvoření. Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Jitu, máš můj velký obdiv. Smekám. Ubrus se ti povedl na jedničku.
    Měj se hezky a díky za návštěvu u mě. Pááá. Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Och, to je nádhera. ..úžasný výtvor.

    OdpovědětVymazat
  5. Jiťo, jsem se tady zastavila po čase znova, bo si ten ubrus pamatuji a tak mi nějak zůstal v makovičce a on je pořád NÁDHERNÝ. Měj se hezký a baječné dny :-)

    OdpovědětVymazat