neděle 4. března 2012

Není talíř,jako talíř


Tehle starý kráječ na chleba je po babičce,odžité věci mám moc ráda
Nedělní odpoledne stane se ,pro mnohé chvílí nudy........to mi nehrozí,tak jsem po návratu z procházky dokončila tohle malé tvoření.Před rokem bych přemýšlela,zda drážďanský talíř je keramický či z porcelánu....dnes už díky Bellet vím

6 komentářů:

  1. Za tenhle talíř by se v Drážďanech rozhodně nestyděli :-) Vyvedl se.

    OdpovědětVymazat
  2. Měla bych chuť napsat něco podobného, jak Lenka! je to opravdu nádhera, proto mě tolik mrzí, že tě už nemůžu přibrat do jarní výměny. Moc se těším, že bude nějaká další, byla by si platným členem!
    Přeju krásné dny a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Moc povedene, preji hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky.-))
    Tenhle talíř už jsem asi někde viděla:-))) jo ..jo.. já vím :-)to jen tak dělám překvapenou ,ale je pravdou,že se mi moc líbíl hned jak jsem ho uviděla ..je moc pěkný už se těším na další kousky Tvého tvoření a přeji krásný slunečný den .-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný talíř, taky se mi moc a moc tenhle motiv moc líbí. Já bohužel na jeho kouzlo nepřišlo díky Bellet, ale díky kamarádky Mimósky jsem narazila na anglický blog a tam jsem se vše potřebné také dozvěděla. je to nakažlivé. Děkuji za návštěvu u mě a těším se příště. Ajka

    OdpovědětVymazat