pátek 1. února 2013

Pečené hruškové mlsání

 Dnešní podvečer je takový deštivý,zimní vypadá jinak....jaro v nedohlednu,tak akorát čas na zlepšení nálady upečením něčeho mňamózního.Tenhle recept jsem objevila kdesi na blogu při brouzdání po internetu a protože kombinaci hrušky se skořicí mám ráda,hned jsem vyzkoušela,pokud by zlákala i vás,může být:

Smíchat mouku,vločky,cukr,prášek do pečiva a koření

Muffiny s hruškou

150g hladké mouky
100g ovesných vloček
 150g cukru krupice,dala jsem polovinu,nemáme rádi přeslazené
2 lžičky prášku do pečiva,1 lžička mletého zázvoru,1 lžička skořice,půl lžičky muškátového oříšku
125 ml jogurtu,125 ml oleje
2 rozšlehaná vejce,1 velkou hrušku nakrájenou na kostky,třtinový cukr na posypání
Do středu suché směsi přidáme jogurt,olej a vejce,promícháme a přidáme kostky hrušky
Posypeme třtinovým cukrem

Hezký víkend přeji  všem Jitka

Dobrou chuť

3 komentáře:

  1. Ahoj Jittu, tedy ty vypadají parádně! Moc se mi líbí, že v nich jsou vločky. Pro Adama sice budu muset použít jablko, ale jinak - ráda vyzkouším!
    Pohodový večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo Helenko,jablko určitě....když jsem pekla poprvé,tak jsem hrušky doma neměla...výborné i tak

      Vymazat
  2. Jittu, tak to vypadá skvěle. Určitě vyzkouším.
    Hezký večer ... Věra

    OdpovědětVymazat